woensdag 20 maart 2013

Pancreasenzymen

Woensdag 13 maart zijn Megreet en ik op consult geweest bij Dr de Klyn in Ellecom. Hier zit zijn praktijk voor Holistische geneeskunde. We zijn daar ongeveer 1,5 uur op gesprek geweest waarin ik mijn perikelen vanaf 2010 hebt toegelicht en de laatste stand van zaken. Tijdens het consult is mijn bloed bekeken middels een levend bloed analyse. Je ziet dan je eigen bloedlichamen door een microscoop uitvergroot op een beeldscherm. Er werd daarbij gelet op verkleving van de bloedlichamen en eventuele afwijkingen. Bij mij zag het er goed uit.

Dr de Klyn maakte een deskundige indruk. Hij kon mijn plan om een ketogeen dieet te volgen goed waarderen. Dr de Klyn heeft een aantal andere voedingssupplementen voorgeschreven. Daarnaast ben ik begonnen met het innemen van pancreas (alvleesklier) enzymen. Het betreffen dezelfde pancreas preparaten als door Dr Nicholas Gonzalez toegepast in New York. Ik slik nu 4x4 pancreaspillen buiten de maaltijden om. Deze zorgen hopelijk voor afbraak van de tumor. Daarnaast pas ik dagelijks een ontgiftingskuur toe om de lever te ontgiften. Ik kreeg een boek te leen met meer achtergrond over de werking van deze enzymen: "The trophoblast and the origins of cancer".

Op 8 mei ga ik weer naar Ellecom om een aantal aanvullende metingen te laten verrichten. Mijn urine, speeksel, bloed en, je raadt het niet, ook mijn kraanwater wordt geanalyseerd  Dit is een zogeheten Beta-Vincent onderzoek. O.a. de zuurgraad, oxidatiegraad en geleidingsweerstand zullen worden bepaald. Daarnaast heb ik aangegeven te controleren op het gehalte zware metalen.

Volgende week naar het Duitse Hüls. Ik ben benieuwd of daar nog interessante inzichten en behandelmogelijkheden uit naar voren komen.

Ik heb vanmorgen met het VUMC gebeld m.b.t. een eventuele behandeling met de nano-knife. De interventieradioloog daar had mijn gegevens nog niet bekeken. Zijn secretaresse kon geen toezeggingen doen over wanneer dit wel zou gebeuren. Misschien deze week nog gaf ze aan. Niet erg voortvarend dus....
Eind van deze week maar weer even bellen voor de status.

3 opmerkingen:

  1. Ha Marcel,

    Goed om te lezen dat jij en Megreet relatief snel mogelijkheden in kaart hebben kunnen brengen. Petje af. Jij bent al aardig thuis op het gebied van dieëten, vitamines en supplementen. Een thais restauranthouder kan daar nog wat van leren, die wist op een gegeven moment niet meer wat hij serveerde. Ik hoop dat het dieet niet zo pittig smaakt ;-). Heel veel sterkte en succes. Gr. Bachir

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marcel,

    Ik schrok heel erg dat er meerdere tumoren terug waren gekomen. Blij dat het er nu toch een blijkt te zijn. Ik sta versteld over wat voeding allemaal kan doen. Als het zelfs cellen zou kunnen afbreken zou het helemaal hoopvol zijn.Na de eerste schrik toch weer een beetje hoop dat er iets te doen is?? We zullen het zien.
    Komend weekend je verjaardag, zag ik.Ik hoop dat je met je familie er een mooie dag van maakt en dat er nog vele zullen volgen!

    Groetjes,
    Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marcel,

    Ik sprak net je collega Raymond en hoorde van je "terugval". In je blog lees ik dat je er weer vol voor gaat. Super dat je zo positief blijft en naar alle mogelijkheden zoekt! Zoals je laatst al zei, is voeding essentieel. Als je wilt dat mijn broer nog at voor je uitzoekt moet je het even zeggen. Hij kan wellicht ook ondersteuning geven vanuit onderzoek publicaties waar hij toegang tot heeft.

    Take care! ralph

    BeantwoordenVerwijderen