woensdag 6 februari 2013

Februari, maand van de controle

Al weer een tijdje gelden dat ik deze blog heb bijgewerkt. Qua ziekte is er dan ook gelukkig weinig te melden.

Megreet en ik zitten inmiddels al weer aardig in ons gewone leefritme. Ik werk halve dagen en ga dit rustig opbouwen. 21 februari is een spannende dag omdat we dan de uitslag krijgen van de eerste controle na de operatie in oktober. Zoals ik gewend ben ga ik hiervoor door een ct scan en wordt er een longfoto gemaakt.

We hopen natuurlijk op een goede uitslag, maar zijn ons bewust van het hoge risico op terugkeer van de ziekte.

In januari hebben we samen met mijn schoonouders een weekje de zon opgezocht op gran canaria. Even lekker ontspannen en de toerist uithangen...

Met de conditie is het goed gesteld. Ik merk dat het werken niet te vermoeiend is en dat mijn sportconditie ook weer vooruit gaat. Vorig weekend hebben we een groot gedeelte van onze zava fietsgroep weergezien op de wielerbaan in Apeldoorn. Erg spannend om over zo'n baan met steile helling te fietsen op een fiets zonder rem en versnelling! Het was een gezellig weerzien.
In de wintermaanden heb ik voornamelijk hardgelopen. Het voorjaar is niet zo ver meer weg, wat betekent dat er weer meer gefietst gaat worden.

Uiteraard zal ik jullie op hoogte houden van de uitslag deze maand.

Groeten,

Marcel en Megreet

2 opmerkingen:

  1. Hoi Marcel,

    Respect dat je alweer zo goed in je gewone leefritme zit, wat ben je een vechter!

    Ik wens je heel veel succes met de scan/uitslag.
    Ik ga voor je duimen!

    Grt, Debby ter Voert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Marcel en Megreet,

    Spannend vooruitzicht. En fingers crossed! Ik wens jullie het allerbeste toe en zal morgen in gedachten bij jullie zijn. Take care.

    Hartelijke groet,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen