vrijdag 5 oktober 2012

Operatiedatum bekend

Dag iedereen,

Gistermiddag heb ik per post bevestiging gekregen van de operatiedatum van 10 oktober. Ik dien mij 10 oktober om 7:00 uur te melden voor de opname. Diezelfde dag zal ik geopereerd worden.Het tijdstip hoor ik op de operatiedag zelf.

Het gaat dus erg voortvarend in het LUMC. Het is enerzijds wel wat onwerkelijk aangezien ik mij nog steeds prima voel en ik niet het idee heb dat ik achteruit ga... Dat kenmerkt des te meer de sluipmoordenaar in mijn buik, je voelt er niets van.

Maandagavond reizen we af naar Katwijk. Daar heeft Megreet een vakantiehuisje gereserveerd zodat zij en onze ouders niet zoveel op en neer hoeven te rijden tijdens mijn verblijf in het LUMC.

De operatie gaat waarschijnlijk 3 a 4 uur duren. Pas als je geopereerd wordt kunnen de chirurgen precies beoordelen hoe de situatie er voor staat en hoe de tumor(en) verwijderd kunnen worden. Hopelijk kan alles op het zicht verwijderd worden, garanties daarvoor zijn er helaas niet.

Ik ben blij dat het zo snel gaat. Ik heb zelf het idee dat dit gunstig is aangezien de tumor(en) dan nog al te groot zijn en ik nog zo fit ben.

Megreet zal na de operatie de blog bijwerken.

Groetjes,

Marcel en Megreet

14 opmerkingen:

  1. Spannend Marcel!!! We zullen hier allemaal aan je denken en voor je duimen. Heel veel succes en geniet nog even van het weekend.

    Groet,
    Miranda Jansen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt zo onwerkelijk maar het is realiteit.. Heel veel sterkte gewenst Marcel, Megreet en jullie familie. Liefs Harm en Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Even een test of ik vanaf de i pad van pap en mam wel een berichtje kan sturen. Lukt nl. Van onze i pad niet. Lukt dit wel, dan kunnen mijn ouders ook een reactie sturen. Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marcel en Megreet, veel sterkte komende dagen! hartelijke groet, Arnold en Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marcel en Megreet heel veel sterkte de komende weken , wij zullen heel veel aan jullie denken en gaan ervan uit dat de operatie zal slagen.
    Heel veel liefs van robbie en dinie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marcel en Megreet we wensen jullie heel veel sterkte à.s.woensdag.
    Het zal een spannende dag worden .
    We hopen dat alles verwijderd kan worden en dat je dan herstellen.
    We zijn in gedachten bij jullie.

    Veel liefs en een knuffel van ons.
    Oom Appie en Tante Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marcel & Megreet,

    Heel veel succes en sterkte met de operatie woensdag!

    Groeten Peter en fam.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Marcel en Megreet,

    Dat gaat snel zeg, nu woensdag al, echt heel spannend!! We wensen jullie heel veel sterkte en geluk as Woensdag!!Hopelijk kunnen ze overal goed bij en ben je weer een tijd verlost en herstel je snel, dat zal door je optimale conditie vast sneller gaan dan de vorige keer!! Dikke knuffel van ons! ps, kan ik automatisch bericht krijgen op mijn mail als er weer iets geschreven is?, moet ik dan iets instellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gebeurt er toch veel met jullie in zo korte tijd. Maar wel fijn dat de operatie nu snel gaat gebeuren. Heel veel sterkte Marcel en Megreet!
    Liefs, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beste Marcel en Megreet,

    Veel sterkte toegewenst met deze spannende operatie dag, ik zal met veel spanning uitkijken naar jullie nieuwe blog. We zullen in gedachten met jullie zijn.

    Groetjes Hendrik en Henja Post

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wouter Siegerink9 oktober 2012 om 13:42

    Ha Marcel en Megreet!

    Aan de vooravond van De Grote Dag wil ik jullie heel veel sterkte, succes en geluk wensen!

    Ik denk aan jullie!

    Wouter

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Not just that, you can inԁulgе in added functions еνen though ωearing
    this.

    My ѕite; flex belt coupon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Valuable info. Fortunate mе І dіsсоverеd your
    website accidentally, anԁ I'm shocked why this accident did not took place earlier! I bookmarked it.

    Here is my web page: Related Site

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Increasіngly fοlks are adoptіng thіs
    technique whісh they're acquiring quite easy to practice.

    Stop by my blog post: http://Www.Squidoo.com/flex-belt-review-and-discount

    BeantwoordenVerwijderen