dinsdag 2 oktober 2012

Lekker uitgerust

Na 2 weken in Zwitserland en Italië zijn we inmiddels weer een paar dagen in Nederland. Het fietsen, wandelen, de natuur en het lekkere eten heeft ons goed gedaan de afgelopen 2 weken.

We hebben op zowel de heen- als terugreis 2 overnachtingen doorgebracht in Zwitserland. Op de heenreis zaten we op een camping in Interlaken met uitzicht op de Thunersee. Daarna hebben we 2 nachten doorgebracht aan het Garda meer en daar het prachtige stadje Lazise verkend. Vanuit het Gardameer zijn we doorgereden naar Toscane. Daar hebben we 4 nachten gestaan in het Chiantigebied. Een prachtig gebied met olijfbomen, wijngaarden en mooie dorpen en kasteeltjes. Erg leuk fietsen daar met mooie klimmetjes.
We hebben Greve in Chianti, Radda, Castellina in Chianti, San Gimignano en Siena bezocht. Dit dankzij onze camperburen die een Fiat 500 op der trekhaak meehadden en ons een rondrit aanboden!

Op de terugweg zijn we 2 nachten in Grindelwald gebleven. Net een sprookjeswereld met die mooie Zwitserse huizen, de groene weides en de imposante bergen. Lekker gewandeld daar.

Al met al veel geluk gehad met overwegend zeer mooi weer. Megreet en ik zijn daar mentaal lekker door uitgerust. Nu is het wachten op de operatie welke gaat komen. Deze week komt uitsluitsel over de operatiedatum. Waarschijnlijk zal dat in de eerste helft van oktober zijn.

Met een gezonde levensstijl zorg ik ervoor dat ik in topconditie klaar ben voor de operatie. Hopelijk zal dit ook het herstel na de operatie bevorderen.

Bedankt voor al jullie ondersteunende reacties en tips in de afgelopen tijd! Zodra de operatiedatum definitief is laat ik het weten.

Lieve groeten,

Marcel en Megreet

3 opmerkingen:

  1. Hoi,fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad. Goed om te lezen dat jullie heerlijk hebben kunnen fietsen en wandelen en inderdaad het is er prachtig. Nu in top conditie blijven, allebei.. gr. Felice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat jullie dit hebben gedaan en lekker zijn uitgerust!! Zag mooie foto's op facebook!, nu maar hopen dat de operatie snel kan plaatsvinden en dan snel herstellen! Spannend! Liefs Wiesje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dr. Itua geneest mijn HIV, ik ben al 10 jaar een ARV Consumptie. Ik heb mijn best gedaan totdat ik Dr. Itua tegenkwam op de blogsite. Ik heb hem ge-e-mailen over mijn gegevens over mijn hiv en mijn locatie. Ik heb alles aan hem uitgelegd en hij vertelde me dat er niets is om bang voor te zijn dat hij me zal genezen , hij gaf me garantie, hij vroeg me te betalen voor items, dus als ik genezen ben, zal ik dankbaarheid tonen die ik heb gedaan en een getuigenis geven van zijn helende kruiden is wat ik ga doen voor de rest van jullie die HIV hebben en andere ziekten kunnen het goede werk van Dr. Itua zien. Ik ontving zijn kruidengeneesmiddel via EMS Courier-service die binnen 5 werkdagen bij mijn postkantoor kwam. Dr. Itua is een eerlijke man en ik waardeer hem voor zijn goede werk. Mijn GrandMa heeft gebeld hem om hem te waarderen en de rest van mijn vrienden ook, is een vreugde voor mij dat ik vrij ben van het nemen van pillen en het hebben van die dikke belle is een nachtmerrie. je zult begrijpen waar ik het over heb als je hetzelfde probleem hebt was ik Ik ben vrij en gezond. Bedankt aan Dr. Itua Herbal Center. Ik heb ook zijn agenda dat hij me onlangs stuurde, hij geneest een hele aardige ziekte zoals, kanker, herpes, fibromyalgie, hiv, hepatitis B, lever- / nierinflamatie, epilepsie, onvruchtbaarheid, fibroïde, diabetes, dercum, copd, en ook Ex-minnaar terugbrengen ... Hier zijn contactpersoon .drituaherbalcenter @ gmail.com Of Whats_app-nummer +2348149277967

    BeantwoordenVerwijderen